Direktlänk till inlägg 13 maj 2010

Hon åkte tillbaka till en annan läkare två dagar senare!

Av Hemlig Hemlig - 13 maj 2010 22:13

Han tog blodprover och undersökte ordentligt. Att nåt inte var bra förstod han men inte vad det var. Hennes blodvärde var väldigt lågt och fortsatte sjunka efter att ha varit och lämnat massa prover i en vecka, så läkarn i våran kommun skickar henne till ett annat sjukhus. Tillslut blev hon så dålig att hon inte kunde ställa sig upp själv och hade hallucinationer. Hon blev inlagd på ännu ett annat sjukhus.. Men först fick hon ligga på akuten i ca 8 timmar !!!! Brist på plats eller personal, vet inte. Men när hon väl kom upp till avdelningen var alla super bra iaf!


Dom skyndade efter blod för att ge henne men mycket som skulle stämma med grupper och antal blodkroppar eller hur det nu var gjorde det svårare. Mer förståelse för detta sen.


När jag lämnade min mamma i det rummet den gången hade jag i huvudet att det är ingen fara, det är ett virus. Lugnt! Mamma var vettskrämd.. Kanske inte så konstigt heller, hon höll ju faktiskt på att förblöda. Dom kunde fortfarande inte säga vad det var, men dom hade sina misstankar från början då hon blev remitterad till det andra sjukhuset.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hemlig Hemlig - 4 maj 2011 21:33

Risken att dö under sjävla behandlingen är 15 - 20% Chansen att bli frisk är 1 av 3. Kontroller 3 ggr i veckan upp till ett år.. 50 % får återfall ..   Om man väljer att inte göra donationen får man hålla sjukdomen i shack med medecin. Hur ...

Av Hemlig Hemlig - 16 mars 2011 20:32

Det väntar mamma på just nu.... Denna turen har inneburit många nedgångar. Värdena är dåliga, sjukhus besöken ökar.   Va ska man säga? Jag har börjat arbeta, det känns bra. Jag försöker sysselsätta mig för att stänga ute allt, så just nu har ...

Av Hemlig Hemlig - 25 januari 2011 13:56

Fast på en annan blogg där jag inte riktigt är lika öppen som jag varit på denna eftersom jag inte är anonym på den nya..   http://bastard.bloggplatsen.se/ ...

Av Hemlig Hemlig - 16 december 2010 07:31

Vi har hela tiden fått höra att allt ska gå så bra och har bara sett att hon ska bli frisk.. Men nu är allt bara dåliga nyheter. Hon hade tydligen dåliga celler i benmärgen trots att dom sa att det testet såg fint ut. Hon fick röntgen svaren i tisd...

Av Hemlig Hemlig - 4 november 2010 23:00

Tråkigt att ni känner så, jag tänker iaf inte försöka överbevisa mig. Jag valde namnet eftersom det handlar om just cancer! Sedan kan ja inte förstå hur ni kan med och skriva såna kommentarer. Nu är jag Camilla som skriver om min sjuka mamma och ni s...

Ovido - Quiz & Flashcards